top of page

Zwangerschapsshoot!

Vorig jaar mocht ik de prachtige zwangerschap van Tosca vastleggen. Niet alleen een grote eer om te doen, maar extra leuk nadat ik dit lieve berichtje ontving! Hierbij een ervaringservaal: " 2014 begon voor mij geweldig, ik ontdekte dat ik zwanger was! Helemaal blij natuurlijk en in de maanden die volgde merkte ik hoe mijn buik veranderde, en wat vond ik mijn buik mooi! Dit moest natuurlijk vastgelegd worden. Ik wilde graag met mijn grootste buik op de foto, maar wanneer mijn kleine meid geboren zou worden kon ik natuurlijk niet met zekerheid zeggen. Uiteindelijk gekozen om in week 36 op de foto te gaan, Jill werd week 42 geboren). Jess kwam met al haar apparatuur bij mij thuis. Heel fijn dat ik de deur niet uit hoefde en gewoon met mijn eigen spulletjes op de foto kon (ook handig als ik me moest verkleden). Ik heb met plezier en in een heerlijke ontspannen sfeer de shoot gedaan. Samen met Jess gekeken wat voor mooie poses er waren. En wat een super mooie foto’s zijn eruit gekomen! En die had ik dezelfde dag al op mijn computer staan! Erg leuke ervaring en bij een volgende zwangerschap zou ik het zeker weer doen! Nogmaals bedankt Jess. Groetjes Tosca"


Eerdere Posts
Archief
Zoeken via tags
No tags yet.
Volg me via social media!
  • Facebook Basic Square
bottom of page